2 kwi 2009

Kreativ Blogger

Znaczek Kretiv Bloggera sunie po blogach z prędkością światła. Dzisiaj ja dorzucam swoich siedem nominacji z ambicją, żeby jednak wyjść poza blogspota. Tak oto:

1. Kuba Dąbrowski - chociaż bloga rzekomo zakończył jakby co ma drugiego.
Jakby nie patrzeć jedna z trzech osób w polskiej fotografii blogowej, która mi imponuje, chociaż zawsze zanim to powiem gryzę się w język. Z tego, co mi się wydaje, to on rozpoczął modę na mju.

2. Daniel Chmielewski - bo mam taką teorię, że gdybym urodziła się chłopcem i miała genetycznie wimplikowaną wadę wzroku byłabym Danielem. Za najdłuższe posty i za to, że zawsze będzie miał coś do powiedzenia.

3. Kobas Laksa - bo dla mnie jest gigantem i przemyca piękny surreal.

4. Karolina Zajączkowska - bo Martin Parr chciałby mieć taką córkę.

5. Marcin Cecko -bo aktualizuje bloga tak rzadko, że kiedy ogladam nowy post czuję, że się zestarzałam, a jednak ciągle wracam.

6. Karol Grygoruk - bo jak ktoś mówi "tofu" to myślę o nim, coraz bardziej też kojarzy mi się z hasłem "warszawka", co wcale nie musi być złe, drodzy państwo.

7. Luc Matchlock - za to, że nie ma bloga.

Brak komentarzy: